cherryrocker

Alla inlägg under december 2010

Av Annah Dyrager - 31 december 2010 14:19

Ja det är väl exakt sådär man kan summera mitt 2010.
Ett tråkigt år med en twist av skitkul och händelserika dagar.

När man sitter såhär, på nyårsafton och tänker på året som varit så kommer man snart fram till att tiden går jävligt fort!
När man sedan tänker förbi det och börjar tänka lite mer på vad man har gjort, alla platser man varit på, alla människor man träffat osv, känns allt så avlägset och då känns det som att 2010 har varat i  en halv evighet!

 

Mycket roligt har hänt under 2010, många stora saker!
Men också en del tråkigt..

 

 

Några av de tråkiga sakerna var ju bland annat när jag och pappa krockade med bilen.

Eller när vi började upptäcka alla skador som blivit på huset pga all snö.

Vi förlorade också två vänner till familjen under 2010.

Jag gick in i väggen, och den långa arbetslösheten gjorde inte saken bättre...

 

Men ur allt ont kommer också något gott!

Vi fick ju en bättre bil!

Huset blir äntligen renoverat lite här o där.

Vi fick ett nytt litet tillskott till släkten i år,

och efter att jag varit nere o vandrat på botten är jag nu på väg tillbaka!

 

Andra roliga saker som hänt under 2010 är att jag har klarat av två av mina stora mål i livet.
Jag har tagit  studenten, och jag har äntligen sett Iron Maiden live!
Två galet lyckliga dagar fyllda av glädjetårar som jag ska minnas för resten av mitt liv!

 

I år blev det också en till tatuering!

 

Jag har även rest lite!
Först blev det en kryssning till Finland då Islands vulkaner satte käppar i hjulet för oss.

Men sen blev det till slut underbara Rhodos!

 

 

Efter en lång tid med arbetslöshet fick jag till slut ett jobb!

 

Jag och Micke firade 3 år tillsammans!


 

Och nu senast, igår faktiskt för att vara mer exakt, så tog jag mitt körkort!


Yes! Ni läste rätt! JAG har körkort nu!   

Känns hur nice som helst!

Men det känns också väldigt overkligt!

Ja menar, första gången jag började köra på riktigt var liksom för typ 3 veckor sen!
Men nu sitter man här med körkort!

Jag kan säga så pass mycket som så, att en intensivkurs för körkortet..
Den är väldigt intensiv!

Men jag tycker det är så skönt att fått det gjort så fort!
I vanliga fall hade jag fortfarande suttit o väntat på Lämpet nu!

 

Under de här veckorna som jag har sysslat med körkortet har jag varit väldigt förkyld och sjuk.

Så att jag tog mig igenom den här stressen och att jag faktiskt tog mig upp varje dag och att jag klarade av allt så fort gör att jag är jävligt stolt över mig själv! 

Och wiihuu vad kul det är med körkort!   

 

Nä! Nu kan jag inte sitta här o skriva längre!
Nu måste jag fixa till mig inför kvällen.
Nyår firas @ Dennis och Jessicas place och jag hoppas på en awsome kväll och på ett underbart 2011!

Ett 2011 med mer Maiden, fler tatueringar, mycket jobb, en del resa och kanske en flytt till något större!

 

Nu kommer lite bilder från det här året!

            

  

    

  

(Hahaha jag älskar att jag ser ut som en tjock bäver på bilden xD
Men den bjuder vi på ;)  )

 

 

 

    

Vi ses på vägarna, och ni!
Håll era nyårslöften!


Over and out/ CherryRocker

 


 

Presentation


En blogg med ALLT från Disney till Dödsmetall

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Klocka

Fråga mig

4 besvarade frågor

Saker & Ting, Bilder & Blandat!

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards