cherryrocker

Alla inlägg under februari 2011

Av Annah Dyrager - 25 februari 2011 00:57

Idag har varit en riktig segodag, så som alla andra dagar är när man är arbetslös..
Men idag har den varit extra seg känns det som.
Inte ett skit har hänt. Eller jo. Jag och Micke gick till netto o köpte grejer till maten...
Hmm, inte det roligaste som kan hända en torsdagskväll, men men.


Käket idag blev iaf hemmagjord Pizza med fetaost, oliver, soltorkade tomater o grejer.. Mumma säger jag bara ^^
Såå mycket godare än att köpa färdig!   


I morgon äntligen kommer en o ska hämta hallmöblen.

Vi har haft den ute på blocket ett tag, men har inte fått napp.
Men nu till slut ser det ut som att vi blir av med den.
Skönt, få göra lite nytt, göra förändring! Förändringar är nice!
Aa, eller. Jag är egentligen skiträdd för förändringar, men typ ny hårfärg är kul!
O nya tapeter, nya möbler, nya kuddar, nya kläder osv men när det blir för stora förändringar brukar det inte vara lika kul. 


På tal om hårfärg o sånt är jag väldigt missnöjd med den jag har nu..
Det spelar liksom ingen roll vilken röd nyans jag lägger i, det blir bara mörkare och mörkare för varje gång jag färgar..


  

Okej, nu är ju det här än såndära dålig camkvalitets bild o det är kanske lite svårt o se.
Men iaf så är mitt hår numera typ brunt med lite inslag av morotsfärg!

INTE coolt!

Det är inte alls sådär intensivt rött som jag vill ha det.

Enda sättet o få det sådär riktigt rött är väl egentligen att först bleka håret o sen färga det rött igen.
Men min hårbotten pallar inte det. Har redan utslag och sår i nacken pga hårfärgen, så får typ bli till att köpa en jävligt snygg mössa o gå runt med..



Åh vad jag hoppas på att dem ringer om jobb!
Just nu äre två stycken som jag så jäkla gärna vill ha!
Men så fort det dyker upp vettiga jobb på platsbanken konkurrerar man med minst 200 pers!
Fy för sånt ><


Aja, nu ska jag gå o försonas med Micke.
Vi har skojbråkat hela kvällen men han verkar tro att jag är sur på riktigt nu.
Så får pussa lite på han o säga att allt är okej ^^     


\m/,  CherryRocker 



Av Annah Dyrager - 21 februari 2011 02:16

Jag bara ÄLSKAR Tv-shop! Det är urkul tycker jag!
Men det är sååå farligt!
Jag vill ha ALLT!   

Just nu vill ja ha massa olika träningsgrejer. Jag skulle annars älska att simma o träna o ha mig på gym eller så.
Men det är rätt så jävla asdyrt när man inte har någon inkomst!

Nu är ju iofs inte dem dära träníngsgrejerna från tv- shop så billiga dem heller, men oj oj vad roligt det verkar!

Men man blir ju rätt så skadad när man sitter o glor på skiten, för efter ett tag får man liksom för sig att folk verkligen ser ut sådär som dem gör på tv:n och man tror att allt skulle bli såå bra men en träningsmaskin!


Men så äre ju självklart inte!

Man får ju inte felfri solbränna bara för att man skaffar en träningsmojjäng.
Och man får ju inte ett luftigt härligt rum att träna i bara för att man köper en "ab circle pro".

Och jag har ju jävligt svårt att tro att man ständigt LER när man tränar med dem där grejjerna.


Njaa, den riktiga verkligheten är väl som så att man fortfarande kommer ha celluliter o bristningar på dem galet vita låren trots att man tränar.
Dem säger ju faktiskt inget om att det ingår en solbränna o felfria ben.

Och det ingår ju inte heller ett gym med dessa träningsredskap, så man kommer tränga upp den där maskinen någonstans och slå i väggar o allt möjligt när man försöker röra sig.

Och jag tror INTE att man kommer vara så glad när man helt plötsligt inser hur jobbigt det är att träna, för sådäär svårt såg det ju inte ut på tv!


Visst, man kanske lyckas gå ner lite i vikt, o det är ju aldrig fel att känna att det hjälper!
Men jag tror inte att man blir så snygg som man hoppas på, för så fort man ser dessa "läckra" felfria människor som tränar så lätt har man redan satt upp ett mål i huvudet.

Ett mål som är omöjligt att uppnå!  


Men men.. Man kan ju få drömma!   




Haha nu ska jag skriva klart lite grejjer sen ska jag gå o sova, klockan är ju trots allt sju på morgonen!


Live long and prosper


\\//,  CherryRocker

Av Annah Dyrager - 16 februari 2011 19:48

Något som hjälper mig om jag är sjuk, depp eller bara mår allmänt dåligt är Iron Maiden..

Det finns inga ord som beskriver hur sjukt jävla bra dem är..
Musikgenier är vad dem är!


När jag lyssnar på dem är det som att jag inte lyssnar på musik längre..

Jag känner den.



Första gången jag såg dem Live var under Sonisphere förra året.
Det var det sjukaste jag varit med om. Det absolut lyckligaste jag någonsin har upplevt!

För varje droppe regn som föll den dagen föll en glädjetår från min kind...
(Ni som inte var där kan inte ens föreställa er hur mycket regn det var!)


Jag ska se dem igen i sommar.  *förhoppningsvis om allt går som det ska!*

Och ca två dagar efter det har jag planerat att jag ska gadda in en stor hyllning till dem på min arm.
Jösses vad jag längtar.

INGET kan få mig att känna så mycket som dem gör.
Studenten var en lycklig dag för mig. Men det är ändå bara en piss i nilen mot hur underbart man mår när man lyssnar på dem. Det finns inga ord..



Iron Maiden - Dance of death




UP THE IRONS!
\m/, CherryRocker


Presentation


En blogg med ALLT från Disney till Dödsmetall

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Klocka

Fråga mig

4 besvarade frågor

Saker & Ting, Bilder & Blandat!

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards