cherryrocker

Direktlänk till inlägg 8 mars 2011

Jag gillart just nu!

Av Annah Dyrager - 8 mars 2011 03:19

Min helg blev toppen som fan!

Fredagen blev det, som jag nämnde i tidigare inlägg, tacos hos mamma o pappa.

Därefter blev det party hos Lisan. Det var lyckat, nice o träffa gamla godingar, dem dära som betyder..    

Blev sådär lagom fin den kvällen.
Så pass att jag satt o sjöng Bumbibjörnarna under handfatet när jag kom hem, men ändå så pass att jag mådde prima dagen efter.   


På lördagen sen så var jag, Micke, hans mamma o hans lillebror i norrkan o såg David Batra.

Det var skitkul rakt igenom. Skrattade igenom allt!

Innan Batra käka vi på Texas Longhorn.. Smaskens!


Söndagen spenderade jag med Lisa, vi åkte en sväng o hamnade i Söderköping.
Vi gick runt där ett tag o njöt av solen som äntligen börjar titta fram!

Sen åkte vi tillbaka till gröna sköna Norrköping o då fick jag akut hunger.

Så jag stack hem till mamma o pappa o käka ^^
Träffa även syrran o Fredde där lite fort.  


  

  

  

  

  

  

  


Inte en enda bildtext, för bilderna talar så väl för sig själva.




I "Den stora pruttboken" finns det några sidor som beskriver vilka sorters pruttare man är.

Exempel:

"Den lata pruttaren" - En som bara släpper små, obetydliga fjärtar.


"Den dumdristiga pruttaren" - En som håller inne sina fisar timme efter timme.


"Den skojfriska pruttaren" - En som släpper sig högljutt och sedan börjar gapskratta.


"Den hämningslösa pruttaren" - En som högljutt släpper sig under styrelsemöten, i hissar, på konserter, och till och med i kyrkan!


Idag måste jag nog påstå att jag är "Den utslagna pruttaren"

- En som har blivit knockad av lukten av sig egen prutt.

För jösses!
Det luktar INTE godis idag måste jag säga!


Någon dag ska jag nog skriva ner alla dessa olika sorters pruttare så att DU kan ta reda på vilken pruttare du är!

  


Nu ska jag krypa ner o gosa med mitt hjärta   
Åh så kär jag är i min Mikael!


Live long and prosper
\\//,  CherryRocker


 
 
lilyisa

lilyisa

8 mars 2011 14:02

Men åh så vackra vi är snuttan ;) love you! <3

http://lilyisa.bloggplatsen.se

Annah Dyrager

8 mars 2011 20:16

Som fasan! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annah Dyrager - 4 oktober 2012 22:30

Måste börja detta inlägg med att säga att jag efter mycket om och men lyckades få tag till Iron Maiden biljetter (mycket nervigt biljettsläpp!).   JAG ÄR SÅ JÄVLA LYCKLIG OCH JAG LÄNGTAR SOM EN TOOOOK!    13-07-2013 skynda dig och kom hit! <3 ...

Av Annah Dyrager - 29 september 2012 23:21


Idag har jag och Micke varit på kalas!   Amanda (Mickes brors barn) den godingen fyllde nämligen 4 år idag.Det var ett mycket fint kalas och vi åt en grymt god HelloKitty tårta som Sofia hade gjort.Hon gör helt fantastiska tårtor och bakverk.   ...

Av Annah Dyrager - 25 september 2012 20:26

Den här chokladen är farligt god! Något annat som också är väldigt gott är pannkakor! Dock är det rätt så jobbigt att steka pannkakor för det tar sån tid. Så som tur är har jag en supersnäll pojkvän som gör detta åt mig! =) han är hur snäll som he...

Av Annah Dyrager - 25 september 2012 02:16


Senaste tiden har jag känt mig så pysslig men har inte riktigt vetat vad jag ska pyssla ihop, därför har jag börjat sticka!    Fast jag kan liksom inte sticka, har aldrig kunnat o lär aldrig lära mig.Dock har jag alltid velat göra det, så när jag h...

Av Annah Dyrager - 23 september 2012 23:15

Jag har fått en dryg förkyldning som inte riktigt vill ge med sig.Precis när det börjar kännas bättre kommer febern smygandes tillbaka igen.  Idag har jag dock trotsat förkyldningen och åkt till Norrköping för att värda på Friskis.Det var skönt att...

Presentation


En blogg med ALLT från Disney till Dödsmetall

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Klocka

Fråga mig

4 besvarade frågor

Saker & Ting, Bilder & Blandat!

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards