cherryrocker

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Annah Dyrager - 4 mars 2011 04:05

Hmm, har nog inte hänt så mycket sen sist, of course liksom.. Jag är arbetslös, det händer inte så mycket då! 

Men lite har jag hunnit med.

I måndags t ex fick jag psykbryt på den här jävla hålan så syrran o Fredde kom o hämta mig i måndags.

Sen sov jag hemma i Norrkan en natt för o komma bort lite från ensamheten, o då passa ja på o träffa Lisa fisa o Emme ockå. Så det var ju nice.

Sen har de inte hänt så mycket mer. Jag har sökt jobb.
Aah, o juste! Idag blev vi klara med hallen   

Aa, eller, vi ska skruva upp spegeln i morgon för det hann vi inte innan Mike drog till jobbet förut, men annars äre klart! Jag blev jättenöjd.

Bilder kommer kanske, så håll utkik!



I morgon blire tacos hos mamma o pappa (Så pappa om du läser det här innan jag ringer, köp köttfärs!  

    )   O sen på kvällen blire party hos Fisa.   
Sen ser det rätt så lugnt ut för resten av helgen. Slappa o kanske tvätta brum brum för den är  ig.
På tal om tvätta måste jag verkligen tvätta kläder någon dag!


Sen vore det ju även nice o klämma in lite Magic med syrran också under helgen. Få utlopp för sina nördigheter.




Just nu sitter ja o klinkar lite på pärlan.  
Håller på o lär mig en låt som är så fruktansvärt vacker.
En såndära som träffar i hjärtat.

Går sådära, lite småpill kvar, men när jag kan den kanske det kommer upp en video här!
Blir i så fall om några dagar om jag spelar vidare på den nu framöver.   

Var länge sen jag spelade nu.. Men när man väl kommer igång igen, då är det som o bli nykär!



Juste!
Hemsidan ligger ÄNTLIGEN uppe nu!
Kolla in den! www.silverrocks.se

Den är inte klar än för jag ska fixa galleriet. Har smycken här hemma som ska plåtas så fort som möjligt.
Men sen får ni kika in, o jag kan garantera att ni hittar något ni gillar! 

Varnar också för att hemsidan kan bugga lite.
Hittar ni något så säg gärna till!



Ne, nu ska jag fotsätta spela lite, gäller ju o passa på när man är inne i ett flow.

Passande att jag valde just ordet flow.. Låten heter nämligen "A river flows in you"

Och det är faktiskt exakt så man känner när man hör den och framförallt spelar den. 



Over and out

/CherryRocker




Presentation


En blogg med ALLT från Disney till Dödsmetall

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Klocka

Fråga mig

4 besvarade frågor

Saker & Ting, Bilder & Blandat!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards