cherryrocker

Direktlänk till inlägg 11 maj 2011

Snabba puckar!

Av Annah Dyrager - 11 maj 2011 22:32

Minns ni att jag skrev om att vi skulle ha 20 års kalas här i helgen?
Hur som så blev kalaset awesome!
Det var trevligt att få träffa släkten och vädret var helt underbart!
Dock blev saker och ting inte riktigt som planerat.
Jag skrev ju att jag skulle göra söta Cupcakes till alla, men för att göra en lång story kort så kan vi säga som så att dom blev inte så lyckade.
Så jag och Micke gjorde iordning en jättecupcake istället   eller ja, tårta är kanske ett bättre ord.

Den blev faktiskt god! Pajerna som vi gjorde likaså, men vi fick en hel paj för 7 pers över så det blev en del matlådor på det.
Av släkten fick jag massa pengar och fina blommor o grejer, så nu hoppas jag på att jag och Micke kan hitta på något roligt i sommar för pengarna   


    

Sockersöta körsbärstårtan!

 

På lördagskvällen så gick vi till O'learys med nyförlovade Dennis och Jessica (Grattis till er! :D )
Det var mycket trevligt och jag blev helt, totalt kär i en drink där!  Strawberry Hill heter den.
Så antingen så blir jag stammis på O'learys i sommar eller så ska jag försöka mig på att göra en själv   
Jag får ju nämligen gå på systemet nu, så jag kan ju köpa allt som behövs (det är btw skitkul att kunna gå på systemet själv nu!) 


Söndagen blev lugn.
Jag och Micke var ute en sväng i det härliga vädret, och jag fotade lite (bilder kommer!)


Därefter har det inte varit så mycket lugn, det har snarare varit full rulle!

Jag har nämligen fått jobb!   
Jag skickade in min ansökan i fredags och idag (onsdag) har jag redan haft min första arbetsdag efter att ha skrivit kontrakt o såntdär! Jag jobbar numera på Telenors kundtjänst och det känns faktiskt väldigt bra!

Nu de första veckorna är det utbildning som gäller, så det blir intensivt i början, men jag tror att det blir roligt också! Få lära sig nya grejer, träffa nya människor o sådär..

Men jösses vad trött man blir av att gå upp tidigt och hålla igång hela dagen!
När jag kom hem så fixade jag och Micke käk, jag planterade lite i blomlådan och sen tog jag hand om tvätten.
Därefter stack Micke till jobbet och jag somnade på soffan nästan direkt.
Nu har jag vaknat och hängt tvätten o sådär, så nu ska jag försöka somna igen, den här gången i sängen dock!



 

 

För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till,

kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig.
- Nalle Puh


Med dessa kloka ord säger jag nu natti nattis!

 


/CherryRocker

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annah Dyrager - 4 oktober 2012 22:30

Måste börja detta inlägg med att säga att jag efter mycket om och men lyckades få tag till Iron Maiden biljetter (mycket nervigt biljettsläpp!).   JAG ÄR SÅ JÄVLA LYCKLIG OCH JAG LÄNGTAR SOM EN TOOOOK!    13-07-2013 skynda dig och kom hit! <3 ...

Av Annah Dyrager - 29 september 2012 23:21


Idag har jag och Micke varit på kalas!   Amanda (Mickes brors barn) den godingen fyllde nämligen 4 år idag.Det var ett mycket fint kalas och vi åt en grymt god HelloKitty tårta som Sofia hade gjort.Hon gör helt fantastiska tårtor och bakverk.   ...

Av Annah Dyrager - 25 september 2012 20:26

Den här chokladen är farligt god! Något annat som också är väldigt gott är pannkakor! Dock är det rätt så jobbigt att steka pannkakor för det tar sån tid. Så som tur är har jag en supersnäll pojkvän som gör detta åt mig! =) han är hur snäll som he...

Av Annah Dyrager - 25 september 2012 02:16


Senaste tiden har jag känt mig så pysslig men har inte riktigt vetat vad jag ska pyssla ihop, därför har jag börjat sticka!    Fast jag kan liksom inte sticka, har aldrig kunnat o lär aldrig lära mig.Dock har jag alltid velat göra det, så när jag h...

Av Annah Dyrager - 23 september 2012 23:15

Jag har fått en dryg förkyldning som inte riktigt vill ge med sig.Precis när det börjar kännas bättre kommer febern smygandes tillbaka igen.  Idag har jag dock trotsat förkyldningen och åkt till Norrköping för att värda på Friskis.Det var skönt att...

Presentation


En blogg med ALLT från Disney till Dödsmetall

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Klocka

Fråga mig

4 besvarade frågor

Saker & Ting, Bilder & Blandat!

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards