cherryrocker

Direktlänk till inlägg 31 mars 2011

Flaxa som en fågel, hoppa som en fisk!!!

Av Annah Dyrager - 31 mars 2011 02:04

Här sitter jag o myser med Timon    

Men han verkar lite kissnödig så jag ska nog sätta in honom i buren nu..


..Sådär ja! Redo att blogga.
Okej, då ska vi se vad som hänt sen sist.


Jo, jag fick det dära telefonsamtalet jag skrev om. Dåligt besked tyvärr..
Självklart handlade det om jobb, jag hade varit på jobbintervju en vecka tidigare..
Men till slut så ringde hon o sa att dem gått vidare med andra.. Fan rent ut sagt!
Åh man mår så jävla dåligt när man får bakslag! Men det är bara att kämpa på.
Nu för tillfället har jag sökt två nya och hoppas på svar. Sen vart efter ska jag gå ut o lämna cv:n och personliga brev ÖVERALLT!!  Sen äre bara o hoppas!
Eller som Nalle Phu skulle sagt: 
Flaxa som en fågel, hoppa som en fisk, sitt ner, stå upp och önska, önska ÖNSKA!  


*harkel, harkel*  jag MÅSTE sluta pussas så mycket på marsvinen, jag får massa hår i munnen!   


Hmm, sen har det inte hänt så jättemycket. Jag var hemma i Norrköping under helgen som var.
Micke jobbade så jag passade på att umgås med Syrran o familjen.

Vi rensade i trädgården och efter det käkade vi våfflor och spelade Disney TP.  Jätte mysigt!   Härligt att umgås med familjen ibland!
Va? Undrar du vem som vann?  Eeh?  Vem tror du?
JAG såklart! VEM skulle annars vinna DISNEY tp?  Hihi fast jag måste ändå säga, att bland alla som jag känner är Syrran och Pappa dem svåraste motståndarna, för dem är också Disneyfreak.


Från det ena till det andra så var jag och Micke ute o gick idag. Jättehärligt väder!

Jag hade med mig kameran så det blev några bilder. Dock är jag inte helt nöjd med dem, vill tillbaka dit där vi var när gräset har blivit lite grönare och solen står lite bättre.  Men jag kan lägga upp lite bilder på fler änder sålänge!


 

 


 

Enda anledningen till att jag gillar den här bilden är den där lilla droppen vid näbben.
Annars är den inte så bra tekniskt sätt.


 

Denna bilden är jag inte heller så nöjd med. Skulle behövt betydligt mer luft över fågeln, och ut mot vingarna.
Lite mer skärpa vid huvudet hade inte heller varit fel. Men men, man kan ju inte få allt..

 

Samma sak gäller med denna. 
Men eftersom att jag har en extrem bildtorka just nu är det detta som bjuds!


(FLAXA SOM EN FÅGEL, hoppa som en fisk, sitt ner, stå upp och önska önska ÖNSKA
Åh vad jag önskar att jag hade ett jobb!)



På fredag börjar förresten dieten! Då är det bye bye med kolhydraterna och hej hej till kött och grönt.
Tror att vi fixar detta alldeles utmärkt!   
Då börjar jag även träna lite mer seriöst för jag ska börja träna till en träningsvideo som Caroline har tipsat mig om. Man ska följa den i 30 dagar och den trappar upp i svårighetsgrad tre gånger under den tiden.
Skönt att komma igång o bli lite mer hälsosam, o kan man tappa några extra kilon som har satts sig här o där vore det perfekt!



Tack och hej orörda grej!
/CherryRocker



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annah Dyrager - 4 oktober 2012 22:30

Måste börja detta inlägg med att säga att jag efter mycket om och men lyckades få tag till Iron Maiden biljetter (mycket nervigt biljettsläpp!).   JAG ÄR SÅ JÄVLA LYCKLIG OCH JAG LÄNGTAR SOM EN TOOOOK!    13-07-2013 skynda dig och kom hit! <3 ...

Av Annah Dyrager - 29 september 2012 23:21


Idag har jag och Micke varit på kalas!   Amanda (Mickes brors barn) den godingen fyllde nämligen 4 år idag.Det var ett mycket fint kalas och vi åt en grymt god HelloKitty tårta som Sofia hade gjort.Hon gör helt fantastiska tårtor och bakverk.   ...

Av Annah Dyrager - 25 september 2012 20:26

Den här chokladen är farligt god! Något annat som också är väldigt gott är pannkakor! Dock är det rätt så jobbigt att steka pannkakor för det tar sån tid. Så som tur är har jag en supersnäll pojkvän som gör detta åt mig! =) han är hur snäll som he...

Av Annah Dyrager - 25 september 2012 02:16


Senaste tiden har jag känt mig så pysslig men har inte riktigt vetat vad jag ska pyssla ihop, därför har jag börjat sticka!    Fast jag kan liksom inte sticka, har aldrig kunnat o lär aldrig lära mig.Dock har jag alltid velat göra det, så när jag h...

Av Annah Dyrager - 23 september 2012 23:15

Jag har fått en dryg förkyldning som inte riktigt vill ge med sig.Precis när det börjar kännas bättre kommer febern smygandes tillbaka igen.  Idag har jag dock trotsat förkyldningen och åkt till Norrköping för att värda på Friskis.Det var skönt att...

Presentation


En blogg med ALLT från Disney till Dödsmetall

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Klocka

Fråga mig

4 besvarade frågor

Saker & Ting, Bilder & Blandat!

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards