cherryrocker

Alla inlägg under januari 2011

Av Annah Dyrager - 28 januari 2011 01:32

  

När Stitch träffar Lilo får han lära sig ett jätte viktigt ord.
Ohana.

Ohana betyder familj.

Familj betyder att ingen lämnas utanför, eller glöms bort!


Jag vill passa på att säga att jag älskar min Ohana!

Jag älskar min Pappa som är den snällaste människan man kan hitta, han har ett varmt hjärta!  

Vi har en speciell relation och det behövs inte många ord för att vi ska lyckas hålla en hel konversation vid liv!

Jag har alltid fått höra att jag är pappas flicka och yes! Så äre! Har alltid varit och kommer alltid att vara!


Jag älskar min Syster som är den coolaste tjejen jag känner! Hon är en trogen, rolig och underbar syster!

Jag saknar henne så fort vi inte ses, och med henne får man vara galen, för hon är likadan och det älskar jag henne för!


Jag älskar min Mamma som alltid ställer upp för mig, tar hand om mig och som bryr sig om mig.

Man kan ALLTID komma till henne, lägga huvudet i hennes knä, och så fort hon börjar dra fingrarna genom ens hår så lättar hon på allt det jobbiga. Man kan prata ut om allt och hon har alltid svar. Mamma är trygghet!


  

Mamma och Pappa <3

 

  

Farsan Baloo <3

 

  

Jag och älskade syster Malin <3

 

 

Jag älskar min Farmor för hon är tamejfan den coolaste damen i världen    Pantertant!   

Enda sen jag var liten har hon funnits där, vi kan prata om allt och hon slutar aldrig förvåna mig.

Underbar är vad hon är!


  

Söta farmor <3




Jag älskar även min Mormor och min Morfar. 
Trots att ni inte är här, är ni ändå ALLTID här  djupt inne i hjärtat.
Även farfar bor där.


Älskar även resten av min släkt.

Klytseroff och Dyrager är Ohana för mig.

Reijo, Britten, Caroline, Therese, Ia, Leon, India, Johan, Bobba, Kicki, Totte, Cissi, Dicka, Mimmi, Nelly, Simon.

Ni är alla stjärnor och varenda kotte har en speciell plats hos mig!




Som sagt, Ohana betyder familj.

Det betyder INTE att man inte bråkar ibland.
För jävlar det gör man!
Och det betyder INTE att man inte kan tröttna på varandra, för jösses, det händer det med.

Det betyder INTE att allt är frid och fröjd alla gånger, för alla har vi våra dagar..


Familj betyder att ingen lämnas utanför, eller glöms bort.



Det spelar ingen roll hur trasig familjen är, och det spelar ingen roll hur mycket man bråkar.

För man kan alltid laga ihop det hela. Det är aldrig försent!

I slutändan är det dem som står kvar. Så håll hårt i familjen!



/CherryRocker




  





Av Annah Dyrager - 27 januari 2011 03:30


Jag vill flytta!! Och jag har liksom flyttkartonger klara att packa upp!
Men jag vill verkligen inte packa upp dem här! Inte i Finspång!! Jag VILL INTEE!
Det låter ju så jävla dumt! VARFÖR ska jag flytta ifrån mitt liv, mina polare, min familj osv bara för o bo nånstans där jag inte ens vill bo!
Svaret är enkelt. Det är billigt att bo här. Och Micke bor här.
Och ska vi har råd med o köpa hus snart måste vi bo billigt ett tag.. Men OJ vad jag inte gillar tanken på att bo i äggskallebyn! Fuck it, jag vill hem  

 
Samtidigt ska jag inte ljuga, jag trivs lite också.. 
Men det är inget jag talar högt om för jag HATAR Finspång!!!




Ååh så vill jag ha vårsol NU!!
Vill ha energi och ren luft!
Men inte exakt just nu, för nu borde jag sova..

   

Förstå så härligt att få sitta o sola en stund!
Som den här kissen!

  Alla snubbar vill ju va en katt!    



Trots att man gärna vill så är inte våren här än, det är 15- ute nu.
Så fjortisar.. Jag vet att ni gärna vill klä av er.. Men kom igen.. 15-!  PÅ med kläderna igen!! 


Over and out
/CherryRocker

Presentation


En blogg med ALLT från Disney till Dödsmetall

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Klocka

Fråga mig

4 besvarade frågor

Saker & Ting, Bilder & Blandat!

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards