cherryrocker

Alla inlägg under maj 2011

Av Annah Dyrager - 11 maj 2011 22:32

Minns ni att jag skrev om att vi skulle ha 20 års kalas här i helgen?
Hur som så blev kalaset awesome!
Det var trevligt att få träffa släkten och vädret var helt underbart!
Dock blev saker och ting inte riktigt som planerat.
Jag skrev ju att jag skulle göra söta Cupcakes till alla, men för att göra en lång story kort så kan vi säga som så att dom blev inte så lyckade.
Så jag och Micke gjorde iordning en jättecupcake istället   eller ja, tårta är kanske ett bättre ord.

Den blev faktiskt god! Pajerna som vi gjorde likaså, men vi fick en hel paj för 7 pers över så det blev en del matlådor på det.
Av släkten fick jag massa pengar och fina blommor o grejer, så nu hoppas jag på att jag och Micke kan hitta på något roligt i sommar för pengarna   


    

Sockersöta körsbärstårtan!

 

På lördagskvällen så gick vi till O'learys med nyförlovade Dennis och Jessica (Grattis till er! :D )
Det var mycket trevligt och jag blev helt, totalt kär i en drink där!  Strawberry Hill heter den.
Så antingen så blir jag stammis på O'learys i sommar eller så ska jag försöka mig på att göra en själv   
Jag får ju nämligen gå på systemet nu, så jag kan ju köpa allt som behövs (det är btw skitkul att kunna gå på systemet själv nu!) 


Söndagen blev lugn.
Jag och Micke var ute en sväng i det härliga vädret, och jag fotade lite (bilder kommer!)


Därefter har det inte varit så mycket lugn, det har snarare varit full rulle!

Jag har nämligen fått jobb!   
Jag skickade in min ansökan i fredags och idag (onsdag) har jag redan haft min första arbetsdag efter att ha skrivit kontrakt o såntdär! Jag jobbar numera på Telenors kundtjänst och det känns faktiskt väldigt bra!

Nu de första veckorna är det utbildning som gäller, så det blir intensivt i början, men jag tror att det blir roligt också! Få lära sig nya grejer, träffa nya människor o sådär..

Men jösses vad trött man blir av att gå upp tidigt och hålla igång hela dagen!
När jag kom hem så fixade jag och Micke käk, jag planterade lite i blomlådan och sen tog jag hand om tvätten.
Därefter stack Micke till jobbet och jag somnade på soffan nästan direkt.
Nu har jag vaknat och hängt tvätten o sådär, så nu ska jag försöka somna igen, den här gången i sängen dock!



 

 

För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till,

kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig.
- Nalle Puh


Med dessa kloka ord säger jag nu natti nattis!

 


/CherryRocker

Av Annah Dyrager - 5 maj 2011 02:55

Ville bara uppmärksamma alla om att jag har gjort en ny skitsnygg header, så ingen missar den!    
Kan nog faktiskt inte bli mycket mer mig!
Vore ju iofs om man slängde in lite Metal i det hela.. Men tycker den är fin som supersnuttig också!   


 



\m/,  CherryRocker

Av Annah Dyrager - 5 maj 2011 00:08

Nu har klagomålen om dåligt bloggande kommit, så det är väl dags att skriva lite här nu då   
Jag vet faktiskt inte varför jag inte har bloggat på länge, jag brukar ofta tänka "aja, men jag skriver när det händer något"  men nu har det ändå hänt en del sen jag skrev sist. Men jag har ändå inte bloggat? 

Jag har bland annat varit iväg på Elmia. Nice o se o fota bilar!   
Det har varit påsk! Den firade jag med familj + farmor. Jättemysigt! ^^
Det har även varit Valborg! Firades med Dennis, Jessica, Micke, några andra nissar som jag inte vet vilka det var, och med alkohol. Kul kväll!   


Självklart har det hänt massa mer än så, men det kan jag inte skriva om!
För jag är gammal och grå nu så jag minns inte vad jag gjort!


Jag har nämligen fyllt 20!   Skål för det!

Jag har dock inte firat födelsedagen med släkten än, för dom ska komma hit på lördag, det ska bli jätteskoj!. ^^ 

Men jag o Micke var hos mamma o pappa idag för lite födelsedagsfirande.
Syrran och hennes kille Fredde var där också.  Det var riktigt nice! Vi käkade grillat och fikade.
Och jag fick paket! ^^  


Jag fick massa fina saker! Bland annat ett fotoalbum, ett skärp, ett par byxor, filmer, ett DISNEYmonopol och en skitsnygg supermario-yoshi plånbok!  SÅ jävla awesome! (Tack syrran, där prickade du helrätt!)       

 


Fick även lite annat smått o gott som gjorde mig jätteglad!

Av Micke fick jag en galet snygg körsbärs-klänning, en galet snygg körsbärs-kjol och presentkort på systemet!
Det är ju äntligen dags nu!    
Dock hann jag inte in för att köpa något idag på den stora dagen, men imorgon blir det till att köpa godsaker inför helgen!

I helgen blire nämligen lite party för o fira mig.


20 år låter rätt så mycket.. Men ni kan vara lugna!

För det spelar ingen roll om jag så är 20,30 eller 40 för jag kommer alltid att ha barnasinnet kvar!

INGEN ålder i väärlden kan få mitt sinne gammalt!



I morgon blir det till att handla o på fredag ska det bakas som aldrig förr!
Det ska bakas pajer o Cupcakes o kanske lite kakor inför lördagen. Ska bli så kul att få släkten på besök!


Nu ska jag pyssla ihop ett snyggt album med bilder från Rhodos, hoppas det blir bra!

Måste bara flika in att jag ogillar att det är SNÖ i maj! ><



Take care o ta en kaka!   
/foreveryoung CherryRocker

Presentation


En blogg med ALLT från Disney till Dödsmetall

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Klocka

Fråga mig

4 besvarade frågor

Saker & Ting, Bilder & Blandat!

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards