cherryrocker

Direktlänk till inlägg 4 juli 2011

UP THE IRONS! <3

Av Annah Dyrager - 4 juli 2011 00:08


Det finns verkligen inga ord som kan beskriva hur jag känner mig, därför kommer det bli väldigt, väldigt svårt att skriva detta inlägg... O nu när jag tänker efter ska jag nog inte ens försöka mig på det.

För den som inte var med den undebara kvällen på Ullevi kommer aldrig att förstå det.
Men jag kommer att lägga upp två bilder. Två bilder från den lyckligaste stunden i mitt liv.



 

 

Här ser ni alltså mig och syrran ihop med ingen mindre än Nicko Mcbrian (trummis i Iron Maiden för den som inte fattar det.)

Kan ni förstå att han avbröt sitt telefonsamtal bara för att ta denna bild?! GALET!



Det var det sjukaste jag varit med om!
Att få bo på samma hotell som gudarna i mitt liv. ATT FÅ TRÄFFA OCH HÅLLA OM EN AV DOM, FÅ EN AUTOGRAF + att få stå på underbara platser på Ullevi, det var magiskt!


Jag vet faktiskt inte hur jag ska sätta ord på hur jävla mycket Iron Maiden betyder för mig, och hur stort allt det här var för mig.
Det går faktiskt inte. Det går bara inte!


Folk över hela jävla VÄRLDEN vill se/ har sett dom. Dom är älskade av så grymt mycket folk och JAG har träffat en av dom! + Att vi såg Steve Harris gå in i sin Van, jag var inte långt ifrån en autograf även där.


Nej. Det finns inga ord för det. Och eftersom att jag vet att ingen någonsin kommer att förstå hur viktigt och betydelsefullt detta har varit för mig så behövs inte heller några ord.


Jag har liksom inte landat i det hela än, jag har inte fattat att allt det här har hänt!
Det känns så jävla galet o konstigt, men bra JÄVLIGT BRA!


  

Nu ska jag gå o lägga mig, ladda om batterierna inför i morgon. För då drar jag, syrran o Micke till Stockholm för o shoppa, gå på grönan OCH se ALICE COOPER! :D
Härligt. Men bara en fjärt i rymden mot vad som hände i fredags.  


God natt till er alla och UP THE IRONS! <3

\m/, Glädjetårar från CherryRocker 
(på riktigt så sitter jag just nu o gråter glädjetårar..)


 
 
Rockalicious

Rockalicious

18 december 2011 20:48

Faaaan va ballt!

http://sprillansny.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annah Dyrager - 4 oktober 2012 22:30

Måste börja detta inlägg med att säga att jag efter mycket om och men lyckades få tag till Iron Maiden biljetter (mycket nervigt biljettsläpp!).   JAG ÄR SÅ JÄVLA LYCKLIG OCH JAG LÄNGTAR SOM EN TOOOOK!    13-07-2013 skynda dig och kom hit! <3 ...

Av Annah Dyrager - 29 september 2012 23:21


Idag har jag och Micke varit på kalas!   Amanda (Mickes brors barn) den godingen fyllde nämligen 4 år idag.Det var ett mycket fint kalas och vi åt en grymt god HelloKitty tårta som Sofia hade gjort.Hon gör helt fantastiska tårtor och bakverk.   ...

Av Annah Dyrager - 25 september 2012 20:26

Den här chokladen är farligt god! Något annat som också är väldigt gott är pannkakor! Dock är det rätt så jobbigt att steka pannkakor för det tar sån tid. Så som tur är har jag en supersnäll pojkvän som gör detta åt mig! =) han är hur snäll som he...

Av Annah Dyrager - 25 september 2012 02:16


Senaste tiden har jag känt mig så pysslig men har inte riktigt vetat vad jag ska pyssla ihop, därför har jag börjat sticka!    Fast jag kan liksom inte sticka, har aldrig kunnat o lär aldrig lära mig.Dock har jag alltid velat göra det, så när jag h...

Av Annah Dyrager - 23 september 2012 23:15

Jag har fått en dryg förkyldning som inte riktigt vill ge med sig.Precis när det börjar kännas bättre kommer febern smygandes tillbaka igen.  Idag har jag dock trotsat förkyldningen och åkt till Norrköping för att värda på Friskis.Det var skönt att...

Presentation


En blogg med ALLT från Disney till Dödsmetall

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Klocka

Fråga mig

4 besvarade frågor

Saker & Ting, Bilder & Blandat!

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards