cherryrocker

Direktlänk till inlägg 28 januari 2011

Ohana!

Av Annah Dyrager - 28 januari 2011 01:32

  

När Stitch träffar Lilo får han lära sig ett jätte viktigt ord.
Ohana.

Ohana betyder familj.

Familj betyder att ingen lämnas utanför, eller glöms bort!


Jag vill passa på att säga att jag älskar min Ohana!

Jag älskar min Pappa som är den snällaste människan man kan hitta, han har ett varmt hjärta!  

Vi har en speciell relation och det behövs inte många ord för att vi ska lyckas hålla en hel konversation vid liv!

Jag har alltid fått höra att jag är pappas flicka och yes! Så äre! Har alltid varit och kommer alltid att vara!


Jag älskar min Syster som är den coolaste tjejen jag känner! Hon är en trogen, rolig och underbar syster!

Jag saknar henne så fort vi inte ses, och med henne får man vara galen, för hon är likadan och det älskar jag henne för!


Jag älskar min Mamma som alltid ställer upp för mig, tar hand om mig och som bryr sig om mig.

Man kan ALLTID komma till henne, lägga huvudet i hennes knä, och så fort hon börjar dra fingrarna genom ens hår så lättar hon på allt det jobbiga. Man kan prata ut om allt och hon har alltid svar. Mamma är trygghet!


  

Mamma och Pappa <3

 

  

Farsan Baloo <3

 

  

Jag och älskade syster Malin <3

 

 

Jag älskar min Farmor för hon är tamejfan den coolaste damen i världen    Pantertant!   

Enda sen jag var liten har hon funnits där, vi kan prata om allt och hon slutar aldrig förvåna mig.

Underbar är vad hon är!


  

Söta farmor <3




Jag älskar även min Mormor och min Morfar. 
Trots att ni inte är här, är ni ändå ALLTID här  djupt inne i hjärtat.
Även farfar bor där.


Älskar även resten av min släkt.

Klytseroff och Dyrager är Ohana för mig.

Reijo, Britten, Caroline, Therese, Ia, Leon, India, Johan, Bobba, Kicki, Totte, Cissi, Dicka, Mimmi, Nelly, Simon.

Ni är alla stjärnor och varenda kotte har en speciell plats hos mig!




Som sagt, Ohana betyder familj.

Det betyder INTE att man inte bråkar ibland.
För jävlar det gör man!
Och det betyder INTE att man inte kan tröttna på varandra, för jösses, det händer det med.

Det betyder INTE att allt är frid och fröjd alla gånger, för alla har vi våra dagar..


Familj betyder att ingen lämnas utanför, eller glöms bort.



Det spelar ingen roll hur trasig familjen är, och det spelar ingen roll hur mycket man bråkar.

För man kan alltid laga ihop det hela. Det är aldrig försent!

I slutändan är det dem som står kvar. Så håll hårt i familjen!



/CherryRocker




  





 
 
Caroline

Caroline

28 januari 2011 03:10

Gilla skarpt <3

http://mineza.se

 
Ingen bild

anna

28 januari 2011 16:16

Jättemysigt!
Du kan verkligen vara lycklig som har en sådan familj det är det inte alla som har jag blir nästan lite avundsjuk
Du är jättelik din pappa :)

Annah Dyrager

30 januari 2011 21:46

Som sagt, det är aldrig försent att laga! :)
Vilken Anna?
Haha jaa, dem säger det!

 
August

August

24 juli 2011 19:11

Frääsig blogg! Lilo & Stitch är grym! :)

http://augusteum.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annah Dyrager - 4 oktober 2012 22:30

Måste börja detta inlägg med att säga att jag efter mycket om och men lyckades få tag till Iron Maiden biljetter (mycket nervigt biljettsläpp!).   JAG ÄR SÅ JÄVLA LYCKLIG OCH JAG LÄNGTAR SOM EN TOOOOK!    13-07-2013 skynda dig och kom hit! <3 ...

Av Annah Dyrager - 29 september 2012 23:21


Idag har jag och Micke varit på kalas!   Amanda (Mickes brors barn) den godingen fyllde nämligen 4 år idag.Det var ett mycket fint kalas och vi åt en grymt god HelloKitty tårta som Sofia hade gjort.Hon gör helt fantastiska tårtor och bakverk.   ...

Av Annah Dyrager - 25 september 2012 20:26

Den här chokladen är farligt god! Något annat som också är väldigt gott är pannkakor! Dock är det rätt så jobbigt att steka pannkakor för det tar sån tid. Så som tur är har jag en supersnäll pojkvän som gör detta åt mig! =) han är hur snäll som he...

Av Annah Dyrager - 25 september 2012 02:16


Senaste tiden har jag känt mig så pysslig men har inte riktigt vetat vad jag ska pyssla ihop, därför har jag börjat sticka!    Fast jag kan liksom inte sticka, har aldrig kunnat o lär aldrig lära mig.Dock har jag alltid velat göra det, så när jag h...

Av Annah Dyrager - 23 september 2012 23:15

Jag har fått en dryg förkyldning som inte riktigt vill ge med sig.Precis när det börjar kännas bättre kommer febern smygandes tillbaka igen.  Idag har jag dock trotsat förkyldningen och åkt till Norrköping för att värda på Friskis.Det var skönt att...

Presentation


En blogg med ALLT från Disney till Dödsmetall

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Klocka

Fråga mig

4 besvarade frågor

Saker & Ting, Bilder & Blandat!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards