cherryrocker

Alla inlägg den 25 mars 2011

Av Annah Dyrager - 25 mars 2011 00:19


Hmm, inte varit så jätte aktiv här senaste tiden. Men det är bara för att jag varit lite smådepp, eller jaa inte så smått kanske men skit samma. O så har jag faktiskt mått rätt så dåligt dem senaste dagarna.
Vi hade nämligen lite party party här hemma i lördags. Dennis o Jessica var över på lite käk o dricka.

Varför använder jag ord som lite och dricka i samma mening när jag pratar om lördagen?!    
Det var ju INTE så det gick till kan jag ju säga.

O den där jäävla Absinthen åkte fram igen. Så min baksmälla var INTE nådig.
Baksmälla of doom! Den började släppa måndag kväll!

Kan faktiskt inte berätta så mycket om själva lördagen, för jag minns inte så mycket.
Men jag vet att jag hade kul och att vi hade besök av tomten på balkongen, vi snackade även tuttar och diskuterade hurvida månen var fullare än vi (Det var den inte..) 
Något väldigt roligt var också att vi hade haft min cam igång under kvällen.. Varför vet jag inte, men jag ångrar det lite dagen efter då jag hittade 47 mindre snygga bilder och en inte allt för charmig video.


Här får ni en av dem mest anständiga bilderna, var micke är vet jag ej, men gissar på att han var på muggen.

 




På tal om att vara hälsosam så försöker jag gå ner i vikt!
Är så trött på att ha samma hälsa som en gammal kärring o se ut som en flodhäst istället för ung o läcker.
Så jag håller på o tränar lite o har mig,  o jag ska verkligen försöka att komma igång ÄNNU mer. 
Så att det inte bara rinner ut i sanden, och blir något halvhjärtat skit för det är SKÖNT att ha träningsvärk!.     
Sen vartefter ska jag och Mike börja med någon diet som hans mamma testar just nu också. Den verkar jättebra!


Hur som.. Eftersom att jag nu då försöker tänka lite mer på vad jag stoppar i mig så ska jag försöka sluta med godis o sånt. Men jag vart dösugen på godis nyss, så då fixade jag iordning en Mango istället.

Men den där mangon som jag hoppades skulle vara så saftig och god var torr och omogen!
BLÄ! Jävla mongo mango. Därför slank det ner en godis istället!   


Men men, bättre lycka nästa gång.

Kom igen nu CherryRocker, du kan bättre än så!


I morgon hoppas jag btw på ett bra telefonsamtal. För jag vill SÅ gärna!!!


Puss o kram o nyp i stjärten!

\m/, CherryRocker


Presentation


En blogg med ALLT från Disney till Dödsmetall

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Klocka

Fråga mig

4 besvarade frågor

Saker & Ting, Bilder & Blandat!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards