cherryrocker

Direktlänk till inlägg 25 februari 2011

Jhohuu Vilket jävla party!! Eller inte! > <

Av Annah Dyrager - 25 februari 2011 00:57

Idag har varit en riktig segodag, så som alla andra dagar är när man är arbetslös..
Men idag har den varit extra seg känns det som.
Inte ett skit har hänt. Eller jo. Jag och Micke gick till netto o köpte grejer till maten...
Hmm, inte det roligaste som kan hända en torsdagskväll, men men.


Käket idag blev iaf hemmagjord Pizza med fetaost, oliver, soltorkade tomater o grejer.. Mumma säger jag bara ^^
Såå mycket godare än att köpa färdig!   


I morgon äntligen kommer en o ska hämta hallmöblen.

Vi har haft den ute på blocket ett tag, men har inte fått napp.
Men nu till slut ser det ut som att vi blir av med den.
Skönt, få göra lite nytt, göra förändring! Förändringar är nice!
Aa, eller. Jag är egentligen skiträdd för förändringar, men typ ny hårfärg är kul!
O nya tapeter, nya möbler, nya kuddar, nya kläder osv men när det blir för stora förändringar brukar det inte vara lika kul. 


På tal om hårfärg o sånt är jag väldigt missnöjd med den jag har nu..
Det spelar liksom ingen roll vilken röd nyans jag lägger i, det blir bara mörkare och mörkare för varje gång jag färgar..


  

Okej, nu är ju det här än såndära dålig camkvalitets bild o det är kanske lite svårt o se.
Men iaf så är mitt hår numera typ brunt med lite inslag av morotsfärg!

INTE coolt!

Det är inte alls sådär intensivt rött som jag vill ha det.

Enda sättet o få det sådär riktigt rött är väl egentligen att först bleka håret o sen färga det rött igen.
Men min hårbotten pallar inte det. Har redan utslag och sår i nacken pga hårfärgen, så får typ bli till att köpa en jävligt snygg mössa o gå runt med..



Åh vad jag hoppas på att dem ringer om jobb!
Just nu äre två stycken som jag så jäkla gärna vill ha!
Men så fort det dyker upp vettiga jobb på platsbanken konkurrerar man med minst 200 pers!
Fy för sånt ><


Aja, nu ska jag gå o försonas med Micke.
Vi har skojbråkat hela kvällen men han verkar tro att jag är sur på riktigt nu.
Så får pussa lite på han o säga att allt är okej ^^     


\m/,  CherryRocker 



 
 
Ingen bild

Jakob

25 februari 2011 12:13

Skitsnygg bild på dig ju! Tycker du passar bra i färgen faktiskt. Men om hårbottnen inte klarar mer rött och du är missnöjd med färgen nu kan du ju testa att färga brunare? Tror du skulle bli vacker i det :)

Annah Dyrager

25 februari 2011 21:35

Haha man tackar! :D
Jaa vi får väl se hur det blir : )
Får prova med lite salvor o sådär, se om det läker.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annah Dyrager - 4 oktober 2012 22:30

Måste börja detta inlägg med att säga att jag efter mycket om och men lyckades få tag till Iron Maiden biljetter (mycket nervigt biljettsläpp!).   JAG ÄR SÅ JÄVLA LYCKLIG OCH JAG LÄNGTAR SOM EN TOOOOK!    13-07-2013 skynda dig och kom hit! <3 ...

Av Annah Dyrager - 29 september 2012 23:21


Idag har jag och Micke varit på kalas!   Amanda (Mickes brors barn) den godingen fyllde nämligen 4 år idag.Det var ett mycket fint kalas och vi åt en grymt god HelloKitty tårta som Sofia hade gjort.Hon gör helt fantastiska tårtor och bakverk.   ...

Av Annah Dyrager - 25 september 2012 20:26

Den här chokladen är farligt god! Något annat som också är väldigt gott är pannkakor! Dock är det rätt så jobbigt att steka pannkakor för det tar sån tid. Så som tur är har jag en supersnäll pojkvän som gör detta åt mig! =) han är hur snäll som he...

Av Annah Dyrager - 25 september 2012 02:16


Senaste tiden har jag känt mig så pysslig men har inte riktigt vetat vad jag ska pyssla ihop, därför har jag börjat sticka!    Fast jag kan liksom inte sticka, har aldrig kunnat o lär aldrig lära mig.Dock har jag alltid velat göra det, så när jag h...

Av Annah Dyrager - 23 september 2012 23:15

Jag har fått en dryg förkyldning som inte riktigt vill ge med sig.Precis när det börjar kännas bättre kommer febern smygandes tillbaka igen.  Idag har jag dock trotsat förkyldningen och åkt till Norrköping för att värda på Friskis.Det var skönt att...

Presentation


En blogg med ALLT från Disney till Dödsmetall

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Klocka

Fråga mig

4 besvarade frågor

Saker & Ting, Bilder & Blandat!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards