cherryrocker

Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Annah Dyrager - 8 oktober 2010 02:05

Ja vad fan har jag gjort egentligen?!
Asso, jag gjorde precis såna dära bruna bollar med havregryn i och med socker på.

Frågan är ju bara vad dem heter these days.
Aja, jag gjorde i alla fall såna dära "kalladomvadduvill bollar" nyss, så nu väntar jag bara på att dom ska svalna.
Och så fort dom är kalla så hugger jag och Micke in  ^^ 


  

Orkade inte ta en bild på "kalladomvadduvill bollarna"  så här kommer en på mina asgoda hallonkakor jag bakade en annan gång   



Under tiden som jag väntar så ska jag leta upp någon snygg dräkt eller liknande till Halloweenfesten.
Någon som har förslag på vad jag ska vara?   
Halloween är förresten min favorit högtid ^^ (bortsett från Julen)!


Stephen Lynch - Halloween   <-- Grymt bra låt av en grymt bra artist!

Enjoy

                 


/CherryRocker

Presentation


En blogg med ALLT från Disney till Dödsmetall

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Klocka

Fråga mig

4 besvarade frågor

Saker & Ting, Bilder & Blandat!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards