cherryrocker

Alla inlägg den 4 oktober 2012

Av Annah Dyrager - 4 oktober 2012 22:30

Måste börja detta inlägg med att säga att jag efter mycket om och men lyckades få tag till Iron Maiden biljetter (mycket nervigt biljettsläpp!).   
JAG ÄR SÅ JÄVLA LYCKLIG OCH JAG LÄNGTAR SOM EN TOOOOK!   

13-07-2013 skynda dig och kom hit! <3




Från det ena till det andra, idag har jag varit hos sjukgymnasten och fortsatt med akupunkturbehandlingen, tror det blev femte gången idag(?).
Har inte märkt någon jätteskillnad än vilket i ärlighetens namn känns trist. Jag har haft så ont senaste tiden och det känns som att migränen kommer oftare och oftare, så jag hade hoppats lite på att det här skulle hjälpa. 

Men vem vet, det kanske vänder snart. Jag hoppas på det och försöker verkligen se positivt på allt. 


För att tänka på något annat har jag städat och fixat lite här hemma idag.
Efter att jag hade städat tog jag tag i balkongen och fixade lite fint där också. Rensade ut allt det som vissnat och så blev lite nya blommor i lådan.

  

  

     


Efter allt städ o slit blev det filmmys i soffan med mjukisar, täcke och Lejonkungen, jag var dock trött efter akupunkturen så jag somnade nästan innan filmen hade börjat! x) När jag väl vaknade var migrängen på g igen, så jag kontrade kroppen med vaniljcola och marabou. Det funkade faktiskt så jag passade på att se klart filmen då.  
  


Hakuna matata det är ord som är bra. 

För när man sjunger dom så blir man så gla!    

 

/CherryRocker

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En blogg med ALLT från Disney till Dödsmetall

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Klocka

Fråga mig

4 besvarade frågor

Saker & Ting, Bilder & Blandat!

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards