cherryrocker

Alla inlägg den 30 augusti 2010

Av Annah Dyrager - 30 augusti 2010 02:35


Känner mig helt slut i kroppen efter att ha renoverat tv-rum under tok-stress!

Vi ville nämligen bli klara innan mammas 50 årsdag. Aa, eller tills dagen innan, för då väntade ju en surprice för henne! Men vi kunde tyvärr inte göra klart allt för taket började kansa sig så vi kunde inte fortsätta lägga det..

Men I lördags blev mamma allt överraskad ändå!
Vi hade nämligen fixat ihop ett överaksningsparty för henne eftersom att hon fyllde 50.

Syrran var den som stod för allt stök runt det hela men jag hade också ett finger med i spelet. Jag var nämligen den som skulle locka ut henne ur huset medans de andra smög in. Det var lite svårt att hålla minen ibland, men jag lyckades! Så mamma hade inte en aning om vad som väntade henne när vi kom hem.
Trots att det blev en såndära pang på fest i ett oklart rum blev det ändå en bra kväll med många roliga och snuskiga samtalsämnen och med en del bus...


Ja, istället för att jag ska skriva om allt så kan jag ju helt enkelt summera det hela som så:
Dom som pratade mest igår, pratade minst idag och
dom som drack mest i går, var dom som var mest törstiga idag.


Själv var jag duttig flicka och höll vad jag lovat mig själv, inte mer än en cider eller två! Det känns helt okej faktiskt :)


Från det ena till det andra.
Under kvällen har jag gjort syrrans Supermario box!
Hoppas bara att hon tycker att den är lika awsome som jag!
Blev faktiskt riktigt nöjd!


      


(Här är min sessa box som jag gjort tidigare, perfekt till att lägga hårnålar och annat små krux i! )



          


Här är syrrans box! Eftersom att den är gjord av ihåliga pärlor blir den asbra att hänga örhängena i och lägga halsband osv i bottnen! 
Funderar fasan på att göra en till mig själv också bara för den vart så snygg!


Vill du ha en egen liten box, skicka iväg en kommentar eller ett gästboksinlägg!

Man kan ju ha vad man vill på :)


\m/, CherryRocker

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En blogg med ALLT från Disney till Dödsmetall

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Klocka

Fråga mig

4 besvarade frågor

Saker & Ting, Bilder & Blandat!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards