cherryrocker

Direktlänk till inlägg 21 augusti 2010

Jag är en Milkshake tjej!

Av Annah Dyrager - 21 augusti 2010 01:57

Idag har marknaden startat och augustifesten börjar ta fart nu!
Fyrverkerierna var dock inte alls lika bra som dem var igår, men vad gör det om hundra år när alltig kommer kring. Nej precis, inte ett skit. För kvällen blev ju bra ändå. Jag och Micke gick en kort sväng på marknaden och jag köpte en Blixten Mcqeen ballong till Malin för att fira att hon tagit körkort. Sen så drog vi vidare till Max och köpte lyxshake! Förbannat goda dom där!
Jag har aldrig gillat Milkshake innan, men jag har nog kommit fram till att jag visst är en Milkshake tjej nu!


Hihi btw så ringde mamma förut och sa att hon köpt två körsbärs diadem till mig!

Väntar med spänning på att få se dom! ^^

  

(Här är en bild på dom sjukt söta Kottebebisarna som bodde hos oss i sommras! <3 Dem har ingenting med inlägget att göra, men det gör inget för det är min blogg o jag gör som jag vill  )


Näfan, nu blire cider och Poppiga corn!
/CherryRocker

 
 
Vicke

Vicke

21 augusti 2010 07:06

det var en fin bild

http://vickesblogg.bloggplatsen.se

Annah Dyrager

21 augusti 2010 15:38

Tackar tackar! :)
Haha vad coolt att du sysslar med animeringar!

 
Ingen bild

Lovisa

21 augusti 2010 09:22

Coolt Att du skaffat blogg Annah! Ska läsa med spänning :D

Annah Dyrager

21 augusti 2010 15:37

Jag vet! Trodde jag aldrig om mig själv! X)
Gör så!

 
Ingen bild

Lovisa

22 augusti 2010 18:21

Jag hade själv blogg i typ 5 dagar sen ledsna jag! Avsluta den! det är roligare läsa andras :D

Annah Dyrager

24 augusti 2010 04:45

Haha jadu, jag ska nog i alla fall försöka ha igång min nu! :)
Trots att det är kul att läsa andras också ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annah Dyrager - 4 oktober 2012 22:30

Måste börja detta inlägg med att säga att jag efter mycket om och men lyckades få tag till Iron Maiden biljetter (mycket nervigt biljettsläpp!).   JAG ÄR SÅ JÄVLA LYCKLIG OCH JAG LÄNGTAR SOM EN TOOOOK!    13-07-2013 skynda dig och kom hit! <3 ...

Av Annah Dyrager - 29 september 2012 23:21


Idag har jag och Micke varit på kalas!   Amanda (Mickes brors barn) den godingen fyllde nämligen 4 år idag.Det var ett mycket fint kalas och vi åt en grymt god HelloKitty tårta som Sofia hade gjort.Hon gör helt fantastiska tårtor och bakverk.   ...

Av Annah Dyrager - 25 september 2012 20:26

Den här chokladen är farligt god! Något annat som också är väldigt gott är pannkakor! Dock är det rätt så jobbigt att steka pannkakor för det tar sån tid. Så som tur är har jag en supersnäll pojkvän som gör detta åt mig! =) han är hur snäll som he...

Av Annah Dyrager - 25 september 2012 02:16


Senaste tiden har jag känt mig så pysslig men har inte riktigt vetat vad jag ska pyssla ihop, därför har jag börjat sticka!    Fast jag kan liksom inte sticka, har aldrig kunnat o lär aldrig lära mig.Dock har jag alltid velat göra det, så när jag h...

Av Annah Dyrager - 23 september 2012 23:15

Jag har fått en dryg förkyldning som inte riktigt vill ge med sig.Precis när det börjar kännas bättre kommer febern smygandes tillbaka igen.  Idag har jag dock trotsat förkyldningen och åkt till Norrköping för att värda på Friskis.Det var skönt att...

Presentation


En blogg med ALLT från Disney till Dödsmetall

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Klocka

Fråga mig

4 besvarade frågor

Saker & Ting, Bilder & Blandat!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards