cherryrocker

Alla inlägg den 1 november 2010

Av Annah Dyrager - 1 november 2010 23:10


Min Halloween helg blev helt jäkla awsome!
Det började med en mycket trevlig Halloweenfest i lördags med kul folk, roliga lekar, god dricka osv. Kvällen slutade dock tyvärr med en fruktansärt dyr Taxiresa hem..

Tanken var egentligen att vi skulle sova där, men jag har lite svårt för att sova borta nu för tiden, jag har helt enkelt blivit gammal och bekväm, och Micke verkade också vilja åka hem. Så när festen började dö ut så ringde vi efter en Taxi. Eftersom att festen var lokerad mitt ute i skogen skulle ju resan bli rätt så dyr, men den blev ännu dyrare då Micke, halvvägs hem svarade nej på min fråga: Har du med dig hemmanyckeln nu?
Den låg självklart kvar i bilen, så det blev till att vända. Det hela slutade på en taxifärd för 1000:-

Jippie! INTE!

Aja, sen kom ju söndagen, då blev det Halloweenmys med godis, massa ljus,

pumpor och de traditionella filmerna: Nightmare before christmas och Corpse bride. 
Bästa från Corpse Bride:


- "We need to go up. Upstairs. 
   To visit the land of the living."

 

- "Now, why go up there, when
   people are dying to get down here?"

 


 

   

(Första gången jag skar pumpa! Skitkul! ^^ )

  


Idag har Jag och Micke varit på IKEA. Jaay! Jag brukar älska det stället, men idag blev jag lite tjurig faktiskt.
Finns inga bra lösningar för tv-bänk känns det som. Eller JO!
Det gör det! Vi såg en skit snygg tv möbel! Men såklart i heelt fel färg. Inte helt okej att bara sälja dem i EN jävla färg! Aja, skitsamma, det blev i alla fall lite roligt krux därifrån så nu ska det skruvas och bankas!


Haha för er som inte såg Pensionärsjävlar på femman tidigare ikväll kan jag ju bara konstatera att ni missade något! Hahahahahaa helt galet roligt! Gå in på femmans hemsida o kolla om ni missade! Lätt värt!



Eftersom att jag ska till den där förbannade jäkla tandläkaren i morgon ska jag vräka i mig godiset som blev över från igår nu! Kan behövas om man ska orka skruva ihop saker från ikea, det kan ju ta sin lilla tid.




Over and out! /CherryRocker


Presentation


En blogg med ALLT från Disney till Dödsmetall

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Klocka

Fråga mig

4 besvarade frågor

Saker & Ting, Bilder & Blandat!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards