cherryrocker

Alla inlägg den 8 november 2010

Av Annah Dyrager - 8 november 2010 23:32

Under den här kategorin hittar man numera en del av mina pärplattor!

Snart kommer även en kategori för mina foton, för att organisera dem lite bättre!


                                
Vill man ha några av dem som smycken, exempelvis som halsband är det bara att höra av sig!
Har man egna önskemål på hur smycket sa se ut, kom med ett förslag så kan vi se vad jag kan hitta på!    

Smyckena kostar inte mycket, materialkostnaden + 20 kr typ.  (Frakten betalar köparen!)



                  

Vill man ha en Box kostar den materialkostnaden + ca 50 kr, beroende på storlek.

Motiv och färger väljer du själv!

Dessa boxar är perfekta att lägga smycken, småkrafs, pennor, hårgrejer osv i!
(Frakt betalar köparen!)



     


Som ni ser gör jag även tavlor av dessa pärlor!
När jag gör tavlorna använder jag mig av ett program som heter Photopearls, programmet läser in bilder och räknar om dem till pärlmönster. Så samma sak gäller där.

Har man en egen bild, eller en idé om hur man vill att tavlan ska se ut, hör av dig!

Här är ett exempel på hur en tavla kan se ut (det är en ros, det syns inte så bra på den här bilden för jag tog den väldigt hastigt för ett tag sen)
Men man kan göra ALLT!
Bilder på barnbarnen, bilder på sommarstugan, bilder till studenten, till födelsedagsbarnet osv osv...

Endast fatnasin sätter gränsen och det är ett häftigt och ovanligt sätt att visa upp en bild på!
Dessa tavlor kostar dock lite mer, då de tar betydligt mer tid att göra! (normalstorlek 30 x 30cm kostar runt 150 - 200 kr + materialkostnaden.)
(Frakten betalar köparen!)



Andra exempel på vad jag gjort tidigare:

    

(Dricksunderlägg)


          

(Marsvinshinder)



Som sagt, ser ni något ni gillar, eller får ni kanske egna idéer så hör av er!


//CherryRocker



Presentation


En blogg med ALLT från Disney till Dödsmetall

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Klocka

Fråga mig

4 besvarade frågor

Saker & Ting, Bilder & Blandat!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards