cherryrocker

Alla inlägg den 15 november 2010

Av Annah Dyrager - 15 november 2010 06:18

Asso, att gå upp klockan sex på morgonen känns inte helt mänskligt!
Men jag känner mig ändå rätt så pigg trots allt, och nu börjar nervositeten kicka in!


Anledningen till att jag går upp såhär tidigt och att jag är så nervös är just för att jag ska på....
wait for it.... ARBETSINTERVJU!   


Hahaha btw är min kille sötast i världen när han pratar i sömnen.

När jag väckte honom tar han fram sin mobil, sträcker ut armen så långt han kan och trycker på en knapp.
Sen ser han väldigt stolt och glad ut, då frågar jag vad det var.
Då svarar han:
Lampa!  :D

Jag ser mig omkring i det redan ljusa sovrummet och frågar vadfan han menar, då svarar han:

Aah men du vet, sådära lyse liksom!
Vid det här laget fattar både han och jag att han egentligen sover, för då tar han ner handen, kollar på mobilen, kollar på mig och sen säger han, eller, äh fan.. Jag vet inte..


Nä nu blire frulle för oss två och för Timon och Pumba, sedan bär det av mot intervjun.  

Jag håller på tummen nu! Det borde ni andra också göra tycker jag! ^^



/CherryRocker 



Presentation


En blogg med ALLT från Disney till Dödsmetall

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Klocka

Fråga mig

4 besvarade frågor

Saker & Ting, Bilder & Blandat!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards