cherryrocker

Direktlänk till inlägg 24 november 2010

Babe Magnet!

Av Annah Dyrager - 24 november 2010 11:52

 Hahahah sitter o tittar på ett barnprogram som heter Chowder.
Aldrig sett det innan, men nu blir det lätt en favorit! En figur gav en annan en magnet där det stod babe på.

- What's this?

- It's a babe magnet!  I give it to you cause it doesn't seems to work on me!


Hahah låter ju vääldigt roligt när man läser det såhär eller hur?
Nja, inte så värst, alltså så måste man se det! Kolla kolla!


Igår var jag på körskolan och snackade lite om intensivkurs.
Och om allt går bra, och det går som det ska, och jag liksom inte gör bort mig helt borde jag ha körkort innan jul, eller nyår. Nice!    


Jaay! I morgon kommer den nya soffan, ÄNTLIGEN!!
Och på fredag ska vi på husvisning trots allt. På det huset vi båda föll för.
De som köpte det ångrade sitt köp så nu ligger det ute till försäljning igen, och nu är ägarna redo att gå ner MYCKET i pris.
MEEEEN anledningen till att det säljs igen är för att dem som köpte huset fick dåligt besked från deras besiktningsman, han berättade nämligen att han hade hittat lite fukt i grunden som man borde åtgärda.

Hur mycket det är och hur mycket det kommer kosta att fixa har man ingen aning om, det gör att det är vääldigt risky att köpa det. Så det lutar väl tyvärr åt att det inte blir något, men vi ska i alla fall åka dit och kolla på huset och prata igenom saken med mäklaren.



  

(Hihi var bara tvungen att lägga upp denna, för det är precis såhär jag känner mig! Jag nämligen väldigt ont i halsen, så jag har precis druckit te, och efter te blir man väääldigt kissnödig! Och ser inte denna sötnos väääldigt kissnödig ut eller? ) 


Snart är det jul också! Det gillas starkt! Jag längtar som en tok!  
Men det känns som att det är lite mycket nu.. Det blir nog inget till att jobba kvällar i Linköping nu i alla fall (har möjlighet till det fram tills dess att Cellit drar igång i Norrköping).
Körkortet kommer ta varje vaken stund! Och så måste man hinna det där med julklappar innan intensivkursen startar!


Hmm, aja det blir nog bra!   

Det är ju det här jag har längtat efter! Att det ska hända något!   
Arbetslösheten har ju gjort mig helt seg i colan!


Idag blir det lek i snön och kanske lite fotograderande! 

  


Over and out

/CherryRocker


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annah Dyrager - 4 oktober 2012 22:30

Måste börja detta inlägg med att säga att jag efter mycket om och men lyckades få tag till Iron Maiden biljetter (mycket nervigt biljettsläpp!).   JAG ÄR SÅ JÄVLA LYCKLIG OCH JAG LÄNGTAR SOM EN TOOOOK!    13-07-2013 skynda dig och kom hit! <3 ...

Av Annah Dyrager - 29 september 2012 23:21


Idag har jag och Micke varit på kalas!   Amanda (Mickes brors barn) den godingen fyllde nämligen 4 år idag.Det var ett mycket fint kalas och vi åt en grymt god HelloKitty tårta som Sofia hade gjort.Hon gör helt fantastiska tårtor och bakverk.   ...

Av Annah Dyrager - 25 september 2012 20:26

Den här chokladen är farligt god! Något annat som också är väldigt gott är pannkakor! Dock är det rätt så jobbigt att steka pannkakor för det tar sån tid. Så som tur är har jag en supersnäll pojkvän som gör detta åt mig! =) han är hur snäll som he...

Av Annah Dyrager - 25 september 2012 02:16


Senaste tiden har jag känt mig så pysslig men har inte riktigt vetat vad jag ska pyssla ihop, därför har jag börjat sticka!    Fast jag kan liksom inte sticka, har aldrig kunnat o lär aldrig lära mig.Dock har jag alltid velat göra det, så när jag h...

Av Annah Dyrager - 23 september 2012 23:15

Jag har fått en dryg förkyldning som inte riktigt vill ge med sig.Precis när det börjar kännas bättre kommer febern smygandes tillbaka igen.  Idag har jag dock trotsat förkyldningen och åkt till Norrköping för att värda på Friskis.Det var skönt att...

Presentation


En blogg med ALLT från Disney till Dödsmetall

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Klocka

Fråga mig

4 besvarade frågor

Saker & Ting, Bilder & Blandat!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards