cherryrocker

Alla inlägg den 2 september 2010

Av Annah Dyrager - 2 september 2010 23:55


Varför säger man röta när man menar tur när röta egentligen är skitdåligt?!
Det är ju jätteknäppt!

Ville bara säga det liksom. Att det är knasigt.


Idag har varit en bra dag för idag har jag ätit Tacos! :D
TACOS! Det borde man säga om tur istället! Det är ju i alla fall en bra sak! :)
Typ som: Ne?! Fick du jobbet som "The Awsomegirl" vars enda uppgift i livet är att göra kul saker? Vilken jävla Tacos du har då! Grattis!


Anyway, jag har även förtidsröstat idag eftersom att jag kommer vara bortrest när det gäller på riktigt (förhoppningsvis!).
Vill du veta vilket parti jag röstade på?
Som jag skrivit i tidigare inlägg så skulle jag ju rösta på dem som skulle avskaffa visdomständer! Jaa, det här partiet vill i alla fall, bland annat, avskaffa tandvårdskostnaden! Det är ju asbra om min fistand ska fortsätta göra ont efter det att jag fyllt 20! 
Jag var nämligen hos tandläkaren idag igen, dom hade på koksalt på tanden och nu äre bara hoppas på att det blir bättre.  
Mer än så säger jag inte om mitt val, folk är ju så noga med det här att man bör tycka och tänka precis som dom, och det gör ju inte jag. Så om jag inte skriver något om det kan dom ju inte klaga?
Jag KAN ju lika gärna ha röstat på det mest PK som bara finns! Eller? För er lite äldre som inte fattat vad PK står för än kan jag tala om för er att det står för politiskt korrekt. 


Det är ganska så mysigt att ha två buskillar jämter(visste ni att det bara heter jämter på ful-fula östgötska?) sig.
Men det är lite risky också! Var väldigt nära att jag fick marsvinskiss på min dator nyss! Men det gick bra ändå :)


     

Nyfikna grabbar som nosar på pärlplatte-hindret!  



Tack o hej, orörda grej!

/CherryRocker


Presentation


En blogg med ALLT från Disney till Dödsmetall

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Klocka

Fråga mig

4 besvarade frågor

Saker & Ting, Bilder & Blandat!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards