cherryrocker

Alla inlägg den 5 september 2010

Av Annah Dyrager - 5 september 2010 01:50


Här kommer nu ett till konstigt ord:


Kalva.
Man säger kalva om att spy.
VARFÖR DÅ?!
Spy är ju något JÄTTE äckligt!
Men kalvar, som i kossa bäbisar, är ju liksom bland det sötaste som finns! <3    


Om man nu vill ha ett annat ord för det kan man väl kalla det för något dåligt.

Typ krig.

Exempel: Hahahha syrran söp så mycket i lördags att hon krigade hela natten!

Eller: Åh, min mage, tror jag ätit något dåligt för det känns som att det är krig på gång!









Nu till något annat knäppt o knasigt och faktiskt jävligt irriterande.

Någon natt när jag och Micke var ute o åkte (arbetslösa människor håller INTE koll på dagarna) blev jag assugen på en Milkshake eftersom att jag är en Milkshake tjej nu. Max hade ju tyvärr inte öppet för det var vardag och klockan var ändå efter fyra. Så vi fick åka till Mc donald's istället. Vi kör in i drive in och vad säger muppot i luckan när vi frågar om två jordgubbsmilkshake?
Jo då svarar hon:
Tyvärr så serverar vi inte milkshake just nu, inte efter klockan fyra.

VA?!?! Hallå ursäkta VAD?!  VAD SA HON?!

Inte efter klockan fyra?!
Vaddå?!
Jag kollade ner på klockan och såg att den var 23 minuter över fyra. Som om det nu skulle spela någon roll.
VEM FAAAN har bestämt något så jävla puckat?!

Det är ju kanske okej om dom inte serverar det efter klockan tolv. Men Fyra?! Vad fan kan det spela för roll?!
Och när börjar dom sälja igen sen då?!
VEM?! 

VEM är det som har rätten att bestämma när det är okej att dricka Milkshake och när det inte är det?!
VAD är det för jävla riksmongo som tror att han/hon bestämmer när JAG vill ha en Milkshake.
GHAA jag blir GALEN!     
IDIOT Mc donald's!!!  






Sådär ja, skönt att få det ur systemet!





Imorgon ska jag till Kolmården med syrran, mamma, pappa, syrrans kille o hans familj. 
Eftersom att Micke jobbar kan inte han hänga med "/

Men jag hoppas på att det blir nice ändå.
Hoppas om inte annat på en del bra bilder!





Igår? Nej när fan var det? aja jag är arbetslös så jag behöver inte veta, i alla fall. Någon dag var jag med min kusin Ia och hennes lilla bäbis India, där blev det i alla fall en hel del bra bäbis kort  
Funderar på om jag kanske ska sätta mig o fixa till dom lite. Men känner ändå att jag skulle behöva sova lite nu så får bli i morgon tror jag.


   


Simma lugnt!
Eller gör som Doris i hitta nemo säger; Fortsätt simma fortsätt simma! :)


/CherryRocker 


Presentation


En blogg med ALLT från Disney till Dödsmetall

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Klocka

Fråga mig

4 besvarade frågor

Saker & Ting, Bilder & Blandat!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards