cherryrocker

Alla inlägg den 28 september 2010

Av Annah Dyrager - 28 september 2010 02:09

Jag har sett många bloggar den senaste tiden som ägs av människor (oftast tjejer) med ätstörningar eller anorexi.

Och dom bloggarna skrämmer mig som fan.

Det är nämligen inga bloggar där det skrivs om hur jobbigt det är att ha ätstörningar, eller hur man kämpar för att komma ur dem.
Utan det som skrivs är de exakta intagen av mat och vad som gjorts för att få ut allt "fett" (intaget är oftast bara en macka eller liknande)

  

("A situation like this, should never exist" -Sonic Syndicate")


Dom här bloggarna är inte nyttiga, varken för dem som lider av sjukdomarna eller för de som tagit sig ur dem.
Dessa bloggar triggar nämligen bara folk till äta ännu mindre.

Så snälla!  Pull the trigger, trigga inte!
Lägg ner dessa bloggar och kämpa istället mot en sundare vikt! 



Nu till annat:

Jag måste jag köpa gummistövlar så att jag kan se cool ut när det regnar eller när jag ska ut o plocka svamp!

Såreså!


/CherryRocker 


Presentation


En blogg med ALLT från Disney till Dödsmetall

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Klocka

Fråga mig

4 besvarade frågor

Saker & Ting, Bilder & Blandat!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards